tre tips



nu har jag löst Viruset,
det var lite bra att få det gjort ^^
men ändå :P

jag måste iaf tipsa om tre Extremt bra saker

1. NINITE.com
Detta program kan bunta ihop och batch instalera
massa program samtidigt,
Perfect då man instalerar om datorn :D

2. XMARKS
Ad-on till Firefox,
och med det så synkas alla bokmärken
till deras server, så du kan ta tillbaka
exakt hur dom är upplagda (mappar och allt)
om du skulle instalera om datorn,
eller bara surfar frekvent från flera olika datorer.

3. BACK UP
se fan till att ha en backup på viktiga filer,
jag förlorade två månader av bilder på min love >.<





// Tozil
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Jag har ju dina Stockholmsbilder i alla fall om du vill ha dem :)

Tozil sa...

ja dom vill jag ha :O skicka då du kan :P!

Skicka en kommentar

PointShop.se